7 juni

Nu sitter jag här och inser att veckan har gått hur fort som hellst. Men mest har veckan bestått av Pluggpluggplugg, Måndags var det samhällsprovet i politik , gick inte så bra som jag hade hoppats på. Naturkunskaps provet i tisdags kunde inte gått sämre hej då till mitt Vg :S Annas i veckan har det inte hänt så jätte mycket vi har haft en massa körövningar inför studenternas avslutning. och i onsdags var jag hos Carina och fick träffa Alicia :) Torsdag var hur segt som hellst i skolan körövning och pyntning av aulan och ficksa matsalen till studenterna. och Mattanterna var ju på sitt vanliga topphumör ;) Men efter det åkte jag hem till Sanna :) vi lagade tacos och hade mys :D fredagen var stämningen på topp! sjöng i kören för studenterna och så hade BF som uppgift att städa i matsalen:S Helgen blir lungn så jävlar skönt första helgen på jag vet inte hur länge som jag inte behöver plugga något på :D söndag idag då och jag skulle ju rösta till euoropaparlamentet, men jag kan inte hitta mitt röstkort (A) haha senare idag ska jag iallafall åka iväg med Mormor och Morfar och äta på resturang :D Nu är det inte många dagar kvar till SOMMARLOVET  :D 

/ Jill


  

TVIVEL *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0