Tysklands utbytet

23-29 Maj
Tysklands utbytet.  Den här veckan har Cindy bott hos mig, och hela veckan har bestått utav aktiviteter. och det känns nu, jag är helt slut. Jag hoppas att alla tyskarna har haft en bra vecka här i Sverige, är ju ganska stor skillnad ändå på Sverige och Tyskland.
veckan har bestått utav, Lasergame där vi slog Tyskarna ganska överlägset ;) lite för mycket skräpmat (A) ett besök på Ölands södra udde och eketorp :) Bowling och ett besök på vasa skolan och Konstmuseet även ett litet besök hemma hos Kerstin våran klassföreståndrae (: vi har även tagit tyskarna å en shopping runda i Kalmar . Nästa vacka väntar en massa prov och jag har inte ens öppnat bökerna :O
Tack till alla som har vatt med på Tysklands utbytet, vilken upplevelse det har vatt :) och detta kommer att vara ett  minne för livet , resan till Tyskland och deras besök här . det absolut bästa med resan är bekantskapen med alla Svenskar!:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0